Při objednávce nad 1000 Kč doprava zdarma!

Meditace

Už jsem zmiňovala, že se věnuji józe, Reiki a meditaci. Ráda vám s ní pomohu, protože řízená meditace pro úplného začátečníka má mnohdy větší smysl a pomůže, než když ji provádíte sami. Pod vedením zkušeného jogína nebo mentora se vám snáze podaří přejít do klidového režimu díky přesným pokynům. Vyzkoušet se dá i na dálku. Samozřejmě je lepší meditovat společně.

Meditací harmonizujeme a uklidňujeme a vyvažujeme naše vnitřní já. Snažíme se dostat tělo, mysl i emoce do pohody a klidu. Je to těžké, ale dá se to zvládnout.

Pokud jste ještě nikdy nemeditovali nebo nevíte jak na to, tady jsou základní body.

  • Přesuňte se na místo, kde je vám dobře. Cítíte se tam v bezpečí a hlavně máte klid. Meditovat byste měli v mírumilovném prostředí.
  • Pohodlně se oblečte, protáhněte se. Pohodlně se usaďte.
  • Oči zavřete nebo je nechte otevřené, záleží na vás, jak je vám to pohodlné.
  • Sledujte své dýchání. Obecně existují tři body, do kterých dýcháme. My si vybereme místo nad pupíkem a zaměříme se na něj. Nijak dech neovlivňujte jen se na něj soustřeďte.
  • Dále pokročilí mohou využít nějakou mantru a pakovat 108 krát jako je na Japa Male. Začátečníkům doporučuji vnitřním zrakem prohlédnout své tělo, část po části od nohou až po hlavu. Zkontrolovat jej, zda nenaleznou nějakou vadu a pokud ano vizualizujte odchod negativní energie skrz hlavu (Korunní 7. čakru) a příval energie. Všechny myšlenky, které vám v tu chvíli přijdou na mysl, uchopte a odpinkněte dál. Nijak se jimi nezabývejte.
  • Jakmile tuto techniku dokončíte. Znovu se věnujte dechu. Postupně dýchejte normálně a poděkujte sami sobě, že jste si na sebe našli čas.

 

Je mi jasné, že na po prvé to nebude žádná sláva, ale opakováním, se jistě naučíte meditovat a oprostit se tak od  myšlenek.

Neváhejte se na mě obrátit z dotazy.

Přeji klidnou mysl.